• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Panerai instegsmodell

JohanHLM

Rolex
Har fastnat lite för Panerai och är sugen på att testa någon instegsmodell t.ex. Pam 000, 005, 112, 210, 380.
Kan tänka mig både Radiomir och Luminor vilket innebär att alla förslag tacksamt tas emot men box och papper är ett krav.
Budgeten är satt till ca 20 tkr men skicket är viktigare än priset vilket innebär att budgeten kan höjas om det perfekta objektet skulle dyka upp.

/JohanHLM
 

Berg

Omega
Har en 183'a som du kan få för 32 000
Klockan till vänster:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1361870255.691065.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1361870255.691065.jpg
    120.3 KB · Visningar: 333

Berg

Omega
Har en tokfin 104 med 1-års garanti du kan få för runt 30 K (box & papper)
Lite över budget, men det är en fin klassiker! :)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1362749520.932774.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1362749520.932774.jpg
    74.3 KB · Visningar: 161

m_s

Patek
2-Faktor
Danne10 har ju en för 20k här på forumet, skulle kollat på den idag men hade en fantasiskt SKIT-dag på kontoret så kom aldrig iväg!
 

JohanHLM

Rolex
micke_s skrev:
Danne10 har ju en för 20k här på forumet, skulle kollat på den idag men hade en fantasiskt SKIT-dag på kontoret så kom aldrig iväg!
Tackar för förslaget men denna hade jag koll på redan innan den kom ut här :D
Har nyligen gjort ett byte i en lägre prisklass men då posten verkar ha slarvat bort min klocka får det först redas upp innan nya inköp :(
 
Topp