• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB : Rolex 1987

calzone

Vacheron
Som topic lyder vill jag alltså gärna köpa en Rolex ifrån 1987 box å papper är inte så viktigt men ett +.

Submariner, GMT eller Explorer


Alla förslag tips är välkomna :D
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Bytte precis min R-serie mot en ploprof med rossi. Och både han och jag kan intyga att den är i bättre skick... Kolla om han vill sälja :)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Idag på Bondstrap.

IMG_20130201_144905_zpsb7a8ef4d.jpg
 

calzone

Vacheron
16610 skrev:
Så du letar oxå=) konstigt, men hittar några 85-86 men ingen 87 :lol:


Japp har letat ett tag, Finner du ngt som inte faller dig i smaken så får du tipsa en broder ;), Finns ju några lyckosökare på Chrono24 med fantasipriser :(
 

16610

Patek
2-Faktor
Ja, absolut kommer jag tipsa om jag springer på nått. KOlla lite snabbt på chrono24 och konstatera att 1987 måste varit ett magiskt år med tanke på priserna :?
 
Topp