• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB Seiko 6309-7040 - KÖPT

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Söker en 6309-7040, dvs den tidiga modellen som är lite fetare.

Alla skick av intresse men den bör fungera och duga till vardagsbruk. Myyyycket patina vore kul!

PM:a om du har nåt kul till salu. Kanske har jag nåt mögel att byta bort om nåt intresse finns.
 

Hubbatix

Cartier
Re: WTB Seiko 6309-7040

Inte för att jävlas, men sådana här skönheter gör man sig ju inte av med i första taget... ;-)

IMGP9987kopiera1-1024.jpg


Lycka till, jag är övertygad om att du kommer få napp snart!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Re: WTB Seiko 6309-7040

Kom igen då!

Ingen som sitter på en småmöglig dykare. Behöver inget band och har den patina och sliten insert som den högra på bilden ovan är det bara ett plus.

Tvinga mig inte ut på bukten för att hitta det jag söker :geek:
 
C

Crowolf

Guest
Re: WTB Seiko 6309-7040

Hubbatix skrev:
Inte för att jävlas, men sådana här skönheter gör man sig ju inte av med i första taget... ;-)

IMGP9987kopiera1-1024.jpg


Lycka till, jag är övertygad om att du kommer få napp snart!


INTE FÖR ATT JÄVLAS!!! Ungefär som att bjuda på vägsalt när nån vill ha socker i kaffet.......men det var ena fina klockor du har hörrödu! :cool:

/Pope
 
Topp