• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

wtb seiko på oyster (eller sjysst tät dykarbeater)

vekktah

Cartier
trots min skepsis till seiko och alla gånger jag försökt så måste jag nu inhandla en TÄT klocka inför kommande semester i tropiska vatten. Klockan kan gärna vara moddad, bara den är tät för snorkling och dykning. Är den dingad, repig är det bara bra, den kommer få fortsatt mycket stryk. Även en Citizen eco-drive i rätt utförande är ok.

Budget är inte så stor. Har en vit G-shock som med analog visning som är rätt cool att byta med om intresse finns.

Kan även tänka mig en steinhart. vad har ni? Posta gärna i tråden eller skicka PM.

495AF9E7.jpg
 

vekktah

Cartier
BUMP!!!!


wtf, under de år jag hängt på klockforum har jag önskar jag kunde filtrera bort alla SKX7:eek:r men nu får man minsann inget napp... kom igen nu.

för rätt steinhart eller liknande kan jag kanske kliva upp en bit....
 

vekktah

Cartier
Bump. Nya ekonomiska förutsättningar. Har fått en del förslag men inget som känns 100% oysterlänk eller motsvarande. Microdykare/seiko/steinhart gärna dingad. Det här är chansen att sälja den där repiga klockan du har utan box.
 
Topp