• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Vintage Certina, Tissot etc.

SeikoSandra

Breitling
Hej,
Jag är på jakt efter en "dressad" klocka i stil med denna. Helst herrmodell.
Har tänkt att lägga 1000-2000 kr.
Lämna gärna förslag i tråden och pris.
Tack!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    240.5 KB · Visningar: 295
Den här kanske?

Certina New Art. Jag har ingen som helst info om klockan, annat än att den är manuell och att den fungerar.Gissningsvis en sextitalare. Den är 33 mm utan kronan.I ganska bra skick. Liten Certinabox medföljer

Jag köpte klockan för att jag tyckte baksidan var hur cool som helst :D . Sen blev den liggande i lådan.

Pris 500:- skickad.

_DSC0302copy_zpsa6a09b58.jpg

_DSC0305copy_zps0cdbcf01.jpg

_DSC0304copy_zps5155fbb5.jpg

_DSC0308copy_zpsfd10f902.jpg

_DSC0311copy_zps86c30222.jpg


Bilderna är inte mycket att skryta med. Men det var vad som gick att få till under rådande omständigheter :oops:

Hälsningar Anders
 
Topp