• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

www.Klockimport.com

jappdapi

Rolex
2-Faktor
De har samarbete med klarna vad jag kan se... Du kan alltid ringa klarna o höra med dem om hemsidan stämmer etc.

Lycka till
 

Calle med C

Panerai
Sidan var reko för några år sedan när jag handlade något jag såhär på rak arm inte kan komma på. Jag vet att min brorsa köpte en SKX009 där i samma veva.

Hur dom är idag vet jag dessvärre inte, men jag tror inte något har ändrats. Är du orolig så kan väl faktura vara ett alternativ?
 
Ja faktura hade varit en bra lösning men jag har lite "klydd" med klarna just nu efter en affär på Tradera där säljaren hade "missat" några defekter på en klocka. Klockan skickades aldrig och säljaren verkar inte speciellt sugen på att ta kontakt med Klarna (jag har samtalat med dem 2 ggr de senaste veckorna och fakturan är "bestriden" för trots att jag hörde av mig direkt till dem så fick säljaren pengarna av klarna några dagar senare )
 

Depp-Erik

Cartier
Köpte ett läderband av dem för några år sedan. Kass kvalité som gick sönder typ direkt men de återbetalade utan knussel efter ett kalgomail med en bild på eländet.
Till deras försvar så var det nog det billigaste bandet de hade men jag hade nog inte varit nöjd i alla fall då det inte fanns tillräckligt många hål för att passa min handled (som borde vara av normal storlek då detta aldrig varit ett problem tidigare) samt att remmen gick jävligt trögt genom spännet.

Men som sagt, de betalade tillbaka direkt utan omsvep så ur den synvinkeln så borde företaget vara reko.
 
Kan nu i efterhand berätta att jag köpte klockan, är mkt nöjd med den Midsize verkar ju inte vara helt lätta att få tag på annars .
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt ett strap där.
Trevlig kontakt. Och långvarig - då det tog ca 2 månader att få ett armband som enligt utsago fanns i lager.
 
Topp