• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

www.wristmenwatches.com

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Repainted dials? Låter som något för Aquaracer2 :cigar:

Skärmavbild 2015-05-13 kl. 14.48.05.png
 

NOCCO

Breitling
Köpte en Omega deville ifrån Wristmenwatches och klockan kom utan krångligheter och var 100% autentisk.
Utifrån min erfarenhet så är det en säker sida att köpa klockor ifrån, och de skickar även klockorna med snabb frakt via DHL, fick klockan inom 3 dagar från indien till sverige :) Tänker fortsätta att handla ifrån dem i framtiden!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Köpte en Omega deville ifrån Wristmenwatches och klockan kom utan krångligheter och var 100% autentisk.
Utifrån min erfarenhet så är det en säker sida att köpa klockor ifrån, och de skickar även klockorna med snabb frakt via DHL, fick klockan inom 3 dagar från indien till sverige :) Tänker fortsätta att handla ifrån dem i framtiden!

Bra bump ändå! Har du en bild på ditt nyförvärv?
 

Spenniz

Omega
Hej!
Ny på forumet, ville bara tillägga att jag också köpt en vintage seamaster från wristmenwatch. Klockan kom idag, imponerande snabb leverans. Tycker den är i fint skick för att vara från 65-70 talet. Tror tyvärr att det kan vara en franken-klocka, men tänkte ta den till en urmakare och kolla upp det.
 

Bilagor

  • 1507907673476817409768.jpg
    1507907673476817409768.jpg
    77.3 KB · Visningar: 55
Senast ändrad:
Topp