• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Xbox One problem!

Asplund

Patek
2-Faktor
Alla Xbox nördar, fortsätt läs!

Har försökt fixa mina barns jävla skitspel i tre timmar nu. Har testat och läst allt jag kan komma på.

Idag när min son skulle spela så kommer inget ljud i hörlurarna kopplade till kontrollen. Har testat med andra hörlurar och annan kontroll = samma fel. Har installerat om hela konsolen. Både kontrollerna och konsolen är up-to-date. Batterierna fräscha. Xboxet verkar inte känna av att hörlurar är inkopplade? Ljudet fungerar felfritt i TVn.

Någon som känner igen problemet?

Snart åker skiten ut genom fönstret..

Hjälp!
 
Jag köpte nyligen ett gaming-headset till grabbens PS4.
Inte samma konsol. Men på PS4 var man tvungen att gå in i inställningar och ställa in output-ljudet till hörlurarna.
Annars var det bara mikrofonen som kopplades in.'


Edit:

o to Settings, select Devices, select Connected devices, select your controller, and then adjust your audio options. ... See Attach an Xbox One ChatHeadset to an Xbox One Wireless Controller.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Jag köpte nyligen ett gaming-headset till grabbens PS4.
Inte samma konsol. Men på PS4 var man tvungen att gå in i inställningar och ställa in output-ljudet till hörlurarna.
Annars var det bara mikrofonen som kopplades in.'


Edit:

o to Settings, select Devices, select Connected devices, select your controller, and then adjust your audio options. ... See Attach an Xbox One ChatHeadset to an Xbox One Wireless Controller.

Tack men detta är redan testat :(
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Prova uppdatera kontrollernas firmware:
FD14B288-DF35-489F-AB45-2533B47A5D42.jpeg

https://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/accessories/update-controller-for-stereo-headset-adapter
 
Topp