• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Xbox One tråden!

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Spelet steep!!!! Spelat jag längtar och har längtat efter länge.. Öppet xtremsports-spel. Flera olika speltyper, skapa utmaningar, glid, Njut, tävla....
Släpvagn:

Älskade skate franchisen och har länge hoppats på 4an. Men detta kan nog fan bli något. Kolla hela trailern och insup möjligheterna. Tror det kan blir riktigt lyckat där man kan vara några polare och skapa utmaningar eller bara shredda omkring tsm..

Mvh
 

Jonaz

Rolex
Kommer vara gräsänkling i en vecka , hur är The Division ?

Jag gillar det! Öppen värld ( Manhattan ) finns en story och en Storyline, men man är fri att göra som man vill. Fantastiskt co-op, speciellt med headset.
Jag gillar speciellt att man kan modifiera sin utrustning och vapen. Sedan matchas motståndet till hur bra du är, vilket kan vara jobbigt om du spelar med en vän av annan level. Finns miljarder video på tuben, kolla där!
Vill du kan jag dra igång en ny karaktär om du köper det. PM för gamertag. :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Jag gillar det! Öppen värld ( Manhattan ) finns en story och en Storyline, men man är fri att göra som man vill. Fantastiskt co-op, speciellt med headset.
Jag gillar speciellt att man kan modifiera sin utrustning och vapen. Sedan matchas motståndet till hur bra du är, vilket kan vara jobbigt om du spelar med en vän av annan level. Finns miljarder video på tuben, kolla där!
Vill du kan jag dra igång en ny karaktär om du köper det. PM för gamertag. :)

Låter coolt. dock hört det är extremt enkelspårigt?? samma sak varenda gång? var taggad tills jag hörde det. polaren beskrev de som du går in ska skjuta folk, sen i slutet en "boss" med hoodie som tål 4000kulor. haha där tappa jag det..

Men du fick de låta cool
 

matage

Omega
Spelet steep!!!! Spelat jag längtar och har längtat efter länge.. Öppet xtremsports-spel. Flera olika speltyper, skapa utmaningar, glid, Njut, tävla....
Släpvagn:

Älskade skate franchisen och har länge hoppats på 4an. Men detta kan nog fan bli något. Kolla hela trailern och insup möjligheterna. Tror det kan blir riktigt lyckat där man kan vara några polare och skapa utmaningar eller bara shredda omkring tsm..

Mvh
Steep ser precis ut som det jag saknat sen Amped 1. Ett givet köp inför julen :)
 

Måberg

Panerai
Köpte mig precis battlefield 1 och so far so good! spelade mycket mer förr, men har även typ forza 6 och horizon 3. Skicka pm om någon vill lägga till min "gamertag" :)
 

Måberg

Panerai
Är de inte sjukt svårt att pvpa, fps?:D hahaha missade allt sist jag spela fps.
Det är ju för multiplayer man köper battlefield! :D Men visst kan det vara lite svårt till en början, lirade dock battlefield i osunda mängder för några år sedan med en klan så lite sitter väl kvar i ryggmärgen typ som att cykla liksom :D
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Det är ju för multiplayer man köper battlefield! :D Men visst kan det vara lite svårt till en början, lirade dock battlefield i osunda mängder för några år sedan med en klan så lite sitter väl kvar i ryggmärgen typ som att cykla liksom :D


Har själv lirat mkt. dock på datorn :D äe så kass på att sikta.med dosa.haha
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Spelet steep!!!! Spelat jag längtar och har längtat efter länge.. Öppet xtremsports-spel. Flera olika speltyper, skapa utmaningar, glid, Njut, tävla....
Släpvagn:

Älskade skate franchisen och har länge hoppats på 4an. Men detta kan nog fan bli något. Kolla hela trailern och insup möjligheterna. Tror det kan blir riktigt lyckat där man kan vara några polare och skapa utmaningar eller bara shredda omkring tsm..

Mvh

:woot::woot::woot:

Jäklar vad koolt!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Spelet steep!!!! Spelat jag längtar och har längtat efter länge.. Öppet xtremsports-spel. Flera olika speltyper, skapa utmaningar, glid, Njut, tävla....
Släpvagn:

Älskade skate franchisen och har länge hoppats på 4an. Men detta kan nog fan bli något. Kolla hela trailern och insup möjligheterna. Tror det kan blir riktigt lyckat där man kan vara några polare och skapa utmaningar eller bara shredda omkring tsm..

Mvh

Steep ser precis ut som det jag saknat sen Amped 1. Ett givet köp inför julen :)

Vad tror vi om det här då?
 
Topp