• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Xbox Series S 512gb 2200kr

Horologen

Basic
Pris
2200kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

(Lägger till en bild på den nu inpackad i sin låda, kan skickas såklart, tre som skrivit att de vill ha den nu men bara genom att hämta upp den vilket de inte kunnat 🤷🏼‍♂️, bara att lägga till frakt om man vill ha den skickad via posten)

Någon som behöver en perfekt julklapp till sig själv och det inre barnet eller kiddo där hemma?

Nyskick och med låda och allt som kommer med vid köp.

Framme vid beslutet att det här med TV baserat spelande händer inte med småbarn och efter mitt Xbox efter några månader helt orört bara är en till prenumation på månadskontot för gamepass som inte används ( men var var en trevlig överraskning under tiden jag spelade då man snabbt kan testa många titlar och tom spela mycket via molnet! )

Har gått till Switch och handhållet helt enkelt för det lilla spelande som blir av!

Kan tillägga att detta är den senaste modellen av Xbox då deras namnval är lite förvirrande.

Konsolen kommer farbiksåterställd (ska bara hinna göra det) med sin kartong och det som kom med vid köp från webhallen (våren 2022) ska se om kvitto kvar i lådan eller om det är digitalt eller så.

Info om den finns här: https://www.webhallen.com/se/product/325368-Xbox-Series-S-512GB?channable=04aa5e696400333235333638bd

Tänker mig ett pris på 2200kr
Nypris på Webbis där jag köpte den är strax över 4000kr

Kan även tänka mig vissa byten (då rakt av eller pengar till mig då det ska handlas julklappar) mot;

Nyare Ipad
AirPods Max
Over earlurar från Bose eller B&O

BB64AF83-B994-4236-8B50-FC7E26935FDD.jpeg

0C1BEA47-BA0F-43D1-A46F-E1D8E921BB23.jpeg

Väl mött!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp