• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Xiaomi Pocophone F1

steffe

Guld
Professional Dealer
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte sälja min tidigare trotjänare, alltså en Xiaomi Pocophone F1, grå med 128gb lagring (finns plats för minneskort). Telefonen är i använt, okej skick. Inga sprickor och alla funktioner fungerar som de skall. Finns en repa på skärmen som jag försökt fota så rättvist jag kan. Denna syns egentligen bara vid ljus bakgrund.

Detta är för er som inte vet en telefon som lanserades med väldigt bra prestanda (Snapdragon 845 processor som sitter i tex Samsung Galaxy S9) tänkt att konkurrera med flaggskeppen som kostar/kostade dubbelt så mycket. Film nedan i speedtest mot iPhone X.

Allt som kom vid köpet medföljer, tyvärr har jag dock inte kvar verktyget man öppnar simkortsluckan med, men det funkar lika bra med tex en tandpetare ;)

p1.jpg
p2.jpg
p3.jpg
p4.jpg

Pris? 1500 kr plus ev frakt.
Vart? Telefonen finns i Göteborg.
Retur? Nej.
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/steffe.41042/#post-2138459

Tillbaka
Topp