• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yacht-Master 40 Rose 116655 eller Root Beer 126711 CHNR

Yacht-Master 40 Rose eller Root Beer?

• Yachtmaster

Röster: 20 57.1%
  • Rootbeer

Röster: 15 42.9%

• Totala väljare
    35

hellbit

Basic
Blivit lite sugen på en Root Beer.
men då måste 116655 åka.
vad säger ni?

Bilagor

• 93190908-EC7B-4C32-8EE5-D0FC6191F56F.jpeg
    93190908-EC7B-4C32-8EE5-D0FC6191F56F.jpeg
    403.5 KB · Visningar: 38
  • 961A87D2-2D00-4F5F-8755-8F1BEC019807.png
    961A87D2-2D00-4F5F-8755-8F1BEC019807.png
    194.9 KB · Visningar: 40
Det är en ren fråga om preferens.
Om vi skiter i den ekonomiska aspekten (värde mm) så tycker jag oavsett att RB är snyggare. Jag skulle nog inte känna mig helt bekväm (i Sverige) med en helguld men TT:n är likväl magisk. Skulle jag bo i Asien hade helgulden varit given. Oerhört fin klocka!

Ja det är ju ekonomist så att Yacht-Mastern är dyrare. För ifall det skulle bli aktuellt så handlar det om en Root i halvguld. Problemet är bara att Yacht-Matstern är så jäkla fin i verkligheten nu när ljuset kommit. (dock svår att fota iom de matta delarna). Får fundera och klura lite....
Jag har inte resonerat så mycket med mig själv mer än att jag tycker att Root Beer är en vacker klocka.. Men det lutar åt att Yacht Mastern får stanna. Skulle fan haft båda men har en hel del pengar i klockor redan...

Senast ändrad:
Ja det är ju ekonomist så att Yacht-Mastern är dyrare. För ifall det skulle bli aktuellt så handlar det om en Root i halvguld. Problemet är bara att Yacht-Matstern är så jäkla fin i verkligheten nu när ljuset kommit. (dock svår att fota iom de matta delarna). Får fundera och klura lite....
Jag har inte resonerat så mycket med mig själv mer än att jag tycker att Root Beer är en vacker klocka.. Men det lutar åt att Yacht Mastern får stanna. Skulle fan haft båda men har en hel del pengar i klockor redan...

Mitt enda bidrag då är att inte sälja det du gillar. Det misstaget har jag gjort. Och nu kostar den klockan jäkligt mycket mer än när jag sålde den.

Tillbaka
Topp