• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Yema Navygraf CMM.10

Pris
14500
Returpolicy
Kommer vi överens om.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att låta denna fantastiska fransman vandra vidare. Detta är inte den tidigare modellen av Navygraf med standardverk, utan Yemas senaste stolthet: CMM.10 (Calibre Manufacture Morteau 10) – en klocka som kombinerar deras ikoniska dykararv från 70-talet med modern, högteknologisk mekanik. Den har en grym närvaro på handleden. Safirvridringen och den matta tavlan skapar en lyxig men ändå diskret toolwatch-känsla. För den som vill veta mer: https://yema.com/products/yema-navygraf-cmm-10-21-14-36-sn-m

Klockan är i nyskick, bara använd ett fåtal gånger från november 2025 då den köptes. Säljs för att jag råkade hitta en annan pjäs jag letat efter.

Specifikationer
Urverk: In-house Manufacture Calibre CMM.10.
Gångreserv: 70 timmar
Precision: Yema utlovar "chronometric performance" med -3/+5 sekunder per dag
Boett: 39 mm i rostfritt stål
Vridring: Reptålig safirglasvridring som ger ett fantastiskt djup.
Tavla: Mattsvart med de ikoniska ”utropstecken”-indexen och gula accenter.
Vattentäthet: 300 meter / 30 ATM.

Nypris är 18 000 kr. Och klockan är som sagt i nyskick och snudd på oanvänd. Säljer för 14 500 kr.

Finns för affär F2F i Stockholm, annars kan jag såklart skicka.

IMG_2624.jpeg
IMG_2625.jpeg
IMG_2626.jpeg
IMG_2623.jpeg
IMG_2630.jpeg
IMG_2628.jpeg

Tillbaka
Topp