• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Yema Navygraf - fullset, första numrerade batchen

Jungelbobo

Cartier
Pris
3900
Returpolicy
Nix
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej klockvänner!

Som vanligt triggas flipparen i en lite spontant och man köper nytt fast att man skulle ligga lågt. Så här är vi!
Till salu är en fin Yema Navygraf från den första batchen 2019 vilket innebär att den är numrerad på baksidan, detta ex är 044/500.
Inuti snurrar Yemas första in-house YEMA2000 som är väldigt likt ETA och tickar på i mysiga 28,800bph.
Safirglas på både bezel och glas och är således fritt från repor.

Diametern är trevliga 39mm och lug-to-lug bekväma 47mm. Kommer full set med länk och gummiband, box och certifikat.
Garantin gick ut nu under Juni.
Skicket på klockan är gott begagnat skick. Den har använts flitigt av både mig och tidigare ägare så hairlines och märke förekommer.
En extremt liten ding på ett av bandhornen (se bild) men absolut inget ens jag lägger märke till, då är jag ganska kräsen av mig.

Sjukt mycket klocka för pengarna så pass på! :)

Pris: 3900:- inkl. spårbar frakt
Ej byten denna gång! :)

Har flera referenser från tidigare affärer!
Mvh JB
20210508_102151.jpg

IMG_20210603_212008_092.jpg

DSC_0241.JPG

20210702_141116.jpg

20210702_141135.jpg

Inked20210702_141238_LI.jpg

Inked20210702_141219_LI.jpg
 
Topp