• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Yema superman heritage 39mm

ilindinger

Omega
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min Yema superman heritage 39 mm då jag bestämt mig för att jag måste testa en Oris Diver 65 :)

Jag är andra ägaren och jag köpte den i slutet på maj i år. Klockan är köpt från svensk AD 2021. Klockan var i grymt skick när jag köpte den och använd i rotation med andra klockor av mig. Skulle säga att skicket fortfarande är riktigt bra. Kan såklart skicka fler bilder om så önskas.

Ett orignalläder från Yema följer med och även alla andra banden som syns på bilen.

Lite mer info om klockan:
Diameter: 39 mm
Thickness: 13 mm
Lug: 19 mm
Sapphire Crystal
300 m SELLITA SW200-1

Byte mot en Diver 65 + pengar kan alltså vara av intresse också! Bara att hojta vid någon fundering :)

Min första annons här på KS så hojta gärna om det är något jag missat/bör göra annorlunda.

Stort tack för annonsplats :D
 

Bilagor

  • yema1.jpg
    yema1.jpg
    950.4 KB · Visningar: 49
  • yema2.jpg
    yema2.jpg
    309.6 KB · Visningar: 54
  • yema3.jpg
    yema3.jpg
    427.7 KB · Visningar: 52
Topp