• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad YEMA SUPERMAN MYSTERIOUS BLUE QUARTZ

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Pris
2100kr
Returpolicy
Nej, klockan fortfarande under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
•edit Jag vill gärna få mina klockor sålda då jag behöver lätta min samling så jag sänker snabbt priset från 2800 till 2100kr
Köper du dessutom samtidigt någon av de andra klockorna jag har ute till försäljning så gör jag ett paketpris.
Övriga klockor till salu:

Zodiac Sea Dragon
Zodiac Super Sea Wolf Skindiver
Zelos Mako V2 500m Diver Bronze

En riktigt trevlig fransk kvartsare säljes.
Skicket är gott men det finns en tunn, tunn repa över index kl 10 som jag lyckats få med på bild och syns om man zoomar in och tittar riktigt noga. Den kommer med inner -ytterbox, garantibevis som gäller i ca 1,5år till och klockan sitter på ett orginalnato som är i det närmaste orört.
Tavlan är mystiskt:D blå...i rätt ljus. Annars närmare svart. Skön paddel på sekundvisaren och den skruvade kronan låser inte bara ute vatten, utan även fast bezelen så att man inte råkar rubba den och pastan kokar för länge:p.
Verket är ett Ronda 515 och ska vara väldigt batterisnålt. Hur det är med det vet jag inte men tiden håller det i alla fall.
Klockan mäter 40mm i bredd, 11mm i höjd, har 20mm mellan luggarna och en WR på 300m...inte illa;).

Så var det med det...några bilder kanske...

yema1.jpg

yema3.jpg

yema2.jpg

Väl mött!
Min referenstråd hittar du här.
 
Senast ändrad:
Topp