- Pris
- 1
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Kommer garanterat ångra detta men har siktet inställt på lite annat så denna får lämna.
Yema Rallye är tillbakadragen
Update! Yema Superman ref 24.11.17.
Jag har lyckats hitta ett nytt (aftermarket) bezellås + att jag har en helt NOS bezel som kan skickas med. Sätter lite olika priser.
Väldigt fint exemplar. Servad av ”Yema Batilou”. Även lumad av honom. Han är Yema expert. Tavlan är fantastiskt blå, beroende på ljus så går färgen från typ lilablå till stålblå. 39mm och 19mm mellan lugs. Allt original förutom bezellåset som dessutom har gått av i ena kanten och således låser den inte bezeln. Går att köpa nya på Ebay. Bakelit bezeln har en skada vid 18-19 markeringen.
Pris 1: 9,5k + ink rek frakt med gammalt bezellås + blått band
Pris 2: 10,5k + ink rek frakt med gammalt bezellås +nytt bezellås+ blått band
Pris 3: 12k + ink rek frakt med gammalt bezellås + nytt bezellås + NOS bezel + blått band
Helst inga byten denna gång
Lite bilder
Yema Rallye är tillbakadragen
Update! Yema Superman ref 24.11.17.
Jag har lyckats hitta ett nytt (aftermarket) bezellås + att jag har en helt NOS bezel som kan skickas med. Sätter lite olika priser.
Väldigt fint exemplar. Servad av ”Yema Batilou”. Även lumad av honom. Han är Yema expert. Tavlan är fantastiskt blå, beroende på ljus så går färgen från typ lilablå till stålblå. 39mm och 19mm mellan lugs. Allt original förutom bezellåset som dessutom har gått av i ena kanten och således låser den inte bezeln. Går att köpa nya på Ebay. Bakelit bezeln har en skada vid 18-19 markeringen.
Pris 1: 9,5k + ink rek frakt med gammalt bezellås + blått band
Pris 2: 10,5k + ink rek frakt med gammalt bezellås +nytt bezellås+ blått band
Pris 3: 12k + ink rek frakt med gammalt bezellås + nytt bezellås + NOS bezel + blått band
Helst inga byten denna gång
Lite bilder
Senast ändrad: