• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Widowmaker

mchamoun

Cartier
Sålde min mm300 till yepsson som har en historik med ett antal personer här på klocksnack. Trevligt bemötande och tog sig tiden att köra upp en sträcka på 45 min för att mötas upp. Rekommenderas starkt!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpte en klocka och extremt exemplariskt skött affär hela vägen (även efter), mycket mycket bra säljare! Tack och Bock!!
 

Hampus.H

Omega
Köpte en Tudor Pelagos och swishade över 20 000 SEK i förskottsbetalning. Paketet kom fram bra paketerat. Snabb, trevlig och bra kommunikation!

Jesper får definitivt goodguy stämpeln *stämplar*
 

Sebaden

Omega
2-Faktor
Stort tack för förtroendet i min första sälj-affär här på KS.
Allt fungerade oerhört smidigt, med bra kommunikation från början till slut.
100% Goodguy!
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Köpte en Steinhart f2f av yepsson. Smidig affär och bra kommunikation. Trevligt bemötande. Visade till och med upp sin inkommande klocka.
100% GG! Rekommenderas.
 

gonza

Panerai
Sålde klocka till Mr J. Supertrevlig, lättsam och affären kan vara en av dom smidigaste jag gjort. 100% goodguy och skulle gärna göra affär med denna herre igen!
 
D

Deleted member 13199

Guest
Köpt en klocka F2F, inga som helst problem och trevlig dialog! Tack!!
 

Fillesmurfen

Breitling
Känner Widowmaker privat och dessutom köpt lite smått och gott av honom. Han är lite av min trygghet när det kommer till klockköp och rekommendationer i denna värld. Kan verkligen gå i god för honom, inte bara som GG, utan dessutom en väldigt trevlig och kunnig grabb inom klockvärlden. Ni behöver inte tvivla på honom :)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Träffade Widowmaker F2F och köpte en klocka i 50k-klassen av honom.
En hedersman med väldigt trevlig och tillmötesgående kommunikation från första PM till träff och affär.
Gör gärna affärer igen!
 
Topp