• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

YM 116655 är inte ens billig hos gråhandlare på Chrono24.

Ministern

Founder
2-Faktor
Screenshot_2015-08-04-11-47-13.png
Screenshot_2015-08-04-11-47-22.png
Screenshot_2015-08-04-11-47-39.png
Screenshot_2015-08-04-11-47-46.png
Screenshot_2015-08-04-11-47-53.png
 

DrDre

Patek
Det skulle vara det största prisfallet på en modern Rolex (snabbt och onoggrant räknat), så det vore kul att höra vad du baserar det på?

Det var på skoj alltså, mest för att trissa Spencer lite.

Om jag däremot skulle gissa, så skulle jag kunna tänka mig att när dammet har lagt sig om något år, så borde man väl kunna se en utveckling ungefär i linje med tex en Daytona på rem och med keramikring, en blå sub eller en röd-blå GMT-Master. De är nya och lite fräckare modeller och dessutom ganska dyra så det är väl rimligt att Yachmastern kommer att utvecklas likadant.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Det var på skoj alltså, mest för att trissa Spencer lite.

Om jag däremot skulle gissa, så skulle jag kunna tänka mig att när dammet har lagt sig om något år, så borde man väl kunna se en utveckling ungefär i linje med tex en Daytona på rem och med keramikring, en blå sub eller en röd-blå GMT-Master. De är nya och lite fräckare modeller och dessutom ganska dyra så det är väl rimligt att Yachmastern kommer att utvecklas likadant.
Man får helt enkelt hoppas att Rolex gör en eller ett par av sina "out of the blue" chockhöjningar innan dess som kompenserar upp det hela.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Höga priser för ingen vill köpa denna styggelse.....flopp likt DSSD och Gaussen med blå tavla.......flippeliflopp......Rolex går från oklarhet till oklarhet......resan utför började 1986.......
 
Topp