• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad YM Rosé 116621 med chokladtavla

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Pris
115000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
YM Rosé 116621 med chokladtavla (Garanti till 2022)

Jag säljer nu en 116621 YM rosé med den chokladfärgade tavlan.
Klockan är svensksåld (om någon är intresserad) från Pagohlds ur 2017, med garanti till 2022.

Klockan är fullset med grön tagg.

Skicket är fint och jag har tagit bilder som ska belysa skicket. Klockan är opolerad och skarp. Inga dings eller repor, det enda värt att belysa är väl de normala bruksspåren på spännet som syns på bild. Klockan håller tiden (+2-3 spd).

Jag tycker klockan är lite svår att prissätta då det inte säljs så många på KS. Jag har inte använt mig av Chrono 24, priserna där verkar för höga.
  • Byten: helst inga. Enda bytet jag kan tänka mig är en Rolex 116200 eller Cartier Santos Carrée var gärna tydlig med bytesvärdet och skick/tillbehör. Byter endast med medlem med goda referenser.
  • F2F Malmö går bra för dig med goda referenser.
  • Skickas med försäkrad värdefrakt, jag bjuder på frakten.
  • Jag har flertalet referenser från tidigare försäljningar:
https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/



IMG_4032.jpg

IMG_4027.jpg
IMG_4028.jpg
IMG_4029.jpg
IMG_4030.jpg
IMG_4031.jpg
IMG_4033.jpg
 
Senast ändrad:
Topp