• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yoko

Yoko

Panerai
2-Faktor
Är mycket tacksam om de som gjort affärer med mig skriver en rad eller två här. Tack!
 
Senast ändrad:

-RI-

Patek
2-Faktor
Har sålt en Rolex i 30+ klassen till @Yoko snabb betalning och trevligt bemötande. Gör gärna affärer med denna goodguy igen. 100%
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Träffade upp @Yoko igår och bytte lite pengar mot en trevlig klocka.

Trevlig medlem, skönt Klocksnack och fint väder.

100% goodguy i min bok
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt Rolex till Yoko. Mycket smidig affär. Bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Bytt klockor med Yoko. Sågs för en mycket trevlig och smidig affär. Inga tveksamheter över huvud taget. Goodguy!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Sålt en Sinn till Yoko. Snabb, smidig och mycket trevlig herre! 100% GG och får mina bästa rekommendationer. :)
 

Emil4

Cartier
Sålt en klocka i 10k+ klassen till Yoko. Supersnabb betalning och smidig kommunikation. 100% goodguy.
 

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till Yoko. Smidig, snabb och trevlig affär F2F. Rekommenderas :) 100% good guy!
 

Bebitz

Cartier
Sålt en klocka i 15 K spannet och det gick hur smidigt som helst. Vi möttes upp F2F och det var inga konstigheter, lite klocksnack och snabb betalning.

Jag rekommnderar absolut Yoko till andra foummedlemmar.
 

Admm

KS Explorers Club
Träffade @Yoko över en kopp kaffe på bestämt plats för en klocka i 20k klassen. Skicket på klockan var bättre än vad Herrn utlovade. @Yoko var trevlig och förutom affären snackade vi lite klockor. 100% GoodGuy och rekommenderas verkligen, gör gärna affärer med Herrn igen!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Sålde ett Sinn-gummi till Yoko-boy.
Supersmidig och dessutom trevlig. Bra kombo och 100% goodguy!
 

Geparden

Audemars
Sålt en Sinn f2f till @Yoko
Mycket trevlig affär + klocksnack! Skulle mer än gärna göra affär igen och rekommenderar er andra att göra detsamma om tillfälle uppenbarar sig. Good guy såklart!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Har sålt en Sinn till @Yoko och har inget att anmärka på. Allt har funkat med betalning, kommunikation och social kompetens! 100% köpare. Tack!
 
Topp