• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

yonsson... du må föpt din GS spring drive nyligen....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
...;) men min har också (nästan i stort sätt) helt flytande sekundvisare och är dessutom 100% helmekanisk + extra allt.. ;)

Nej. Och sanningen är att jag verkligen tycker klockan är fin... MEN jag tycker också det är hejdlöst roligt att du skapar tråd efter tråd om den. Tror dessutom du själv är medveten om att du i detta avseende inte är direkt måttfull och att du i och med det bjuder på att vi övriga får skoja om fenomenet. Rätta mig gärna om jag har fel.

Nej. Och sanningen är att jag verkligen tycker klockan är fin... MEN jag tycker också det är hejdlöst roligt att du skapar tråd efter tråd om den. Tror dessutom du själv är medveten om att du i detta avseende inte är direkt måttfull och att du i och med det bjuder på att vi övriga får skoja om fenomenet. Rätta mig gärna om jag har fel.
Så kan det faktiskt vara. I många fall handlar det om att jag parodiserar mig själv.

Men seriöst.... - hur många bph skulle krävas för att visaren skille uppfattas som helt flytande?

Äntligen sålt din MM300?
Jo... Jag köpte en SMP istället.. Den känns mycket mera intressant på alla vis...

4OazRpY.jpg

Tillbaka
Topp