• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

You win some, you lose some - Den tråkiga paketöppningen.

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Mkt bra val!
Grattis

Lite trist att planerna grusades dock.

Tackar! Jo, såklart. Är ju löjligt nöjd dock, men nästa får nog fan bli en 16710:a igen... :hungry:

Man kanske ska läsa liite mer noggrant :bag:
Skiljer dom sig mycket i pris?:)

Haha, ingen fara. :D Egentligen inte, ligger på runt samma pris. Kvalitet är likvärdig i mina ögon. Jag tog bara alternativet som var närmast. :D
@Bjoerlin76 hur tycker du ditt everest kändes?
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Haha, ingen fara. :D Egentligen inte, ligger på runt samma pris. Kvalitet är likvärdig i mina ögon. Jag tog bara alternativet som var närmast. :D
@Bjoerlin76 hur tycker du ditt everest kändes?
Gillade det riktigt mycket! Följsamt men stabilt och grym passform. Får jag säga det själv tycker jag det sitter lite snyggare på handleden också eftersom bandet ser ut att omsluta handleden mer än RubberB som ser ut att "klämma" handleden lite mer. Skillnad i bekvämlighet vet jag dock inget om - har inte känt på RubberB.
Såhär såg det ut:
image.jpeg

Fan, saknar 114060n en del nu känner jag.. :D
Skulle du vilja köpa det av mig så kan du hojta till, men förstår om det inte är aktuellt då du har ett gummi redan. :)
 

Orson

Omega
2-Faktor
Okey, ja det förstår jag! Hade förmodligen tagit det som var närmast till hands också =)
Bonus är ju nu att jag fått höra om båda två :)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Gillade det riktigt mycket! Följsamt men stabilt och grym passform. Får jag säga det själv tycker jag det sitter lite snyggare på handleden också eftersom bandet ser ut att omsluta handleden mer än RubberB som ser ut att "klämma" handleden lite mer. Skillnad i bekvämlighet vet jag dock inget om - har inte känt på RubberB.
Såhär såg det ut:
image.jpeg

Fan, saknar 114060n en del nu känner jag.. :D
Skulle du vilja köpa det av mig så kan du hojta till, men förstår om det inte är aktuellt då du har ett gummi redan. :)

Riktigt snyggt, lite brand/varnings-orange?
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ja lite åt det hållet kanske, en till bild
image.jpeg

Det är ju orange så det blir ju lite skrikigt o iögonfallande bara av det :)

Stort grattis till klockan btw, glömt säga det! Riktig OWG-klocka som passar till allt. Saknar känslan av att ha en klocka som verkligen känns solid som ett kassavalv.

Kan vara kul i fritidssyften, roligare än Nato iallafall :D
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor

Tack gubben :heart:
Grattis för fan! Du gjorde helt rätt, SubC och just 116610LN är helt fantastisk. Jag är väldigt glad över att jag inte hoppade över på en 16710. SubC it is.:happyhappy:

SubC är jävligt fin, hur ringen verkar grå, svart och ibland skinande i vissa ljus är underbart! Lumen är galen jämfört med 16710:an, och jag är faktiskt jävligt nöjd med min subba. :cigar:
 
Topp