• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ytterligare ett Svenskt auktionshus som säljer kopior......

Knät

Cartier

K-S

Rolex
2-Faktor
Usch den djäveln missade jag. den såg helt enkelt för jävla tårtig ut... haha.. men ja vi måste maila de här typerna,..
 

Josef B

Bestraffaren
Sjukt att auktionshuset inte reagerar på priset? Eller att de inte vet vad Patek Philippe eller Audemars Piquet är för märken? Om de nu vet vad de är för märken så är det otroligt att de medvetet säljer kopior. Man blir så trött.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ruttet! Haraldssons var ju iaf ärliga och skrev kopia. Jag vet, fortfarande förjävligt men ändå. Nu tror ju,kanske någon att de gör ett klipp på Pateken. Säljer den sen vidare för fritt med flis. Den nye köparen knatar till RobE och skall serva... Schack matt.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
day1.JPG

http://www.hammaroauktionsverk.com/...ckor,Ur&opt=AKTIV&text=&sort=Kortast tid kvar


omega.JPG

http://www.hammaroauktionsverk.com/...ckor,Ur&opt=AKTIV&text=&sort=Kortast tid kvar
 
  • Like
Reactions: K-S

poormans

Rolex
klockdelar kan kanske funka men då får de inte visa urtavla med varumärket så ha kaplans gjort förr när de sålt 18k rolex DD kopior, i bland har de även plockat isär klockan (vilket jag inte säker på att det är ok heller då kunden kan lösa ut sin pantvara när som helst) så då har de bara tagit bild på baksida och skrivit skrotguld men det syns helt klar vad det är ändå

cheers
christian
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Det vore förnämligt om någon vänlig själ la upp guider för olika märken för hur man verifierar att ett ur är äkta för oss som inte är lika insatta, känns som att det är ganska lätt att åka på en blåsning annars!
 
Topp