• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Aerospace GMT ”Gulf”

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Pris
26000
Returpolicy
Under originalgaranti
Bilder Skickat
  1. Ja
*Ny Prisbump: 21k kr*
Säljer en Aerospace GMT ”Gulf” Limited edt. till 182 ex. Släpptes på Basel i år (2019).

40mm case, safirglas med en liten dome, 200m WR och givetvis GMT-funktion med ett ETA 2893-2.

Detta är ett fullset som dessutom har en extra Jubilee orginal-länk som egentligen är till Super SeaWolf, men som passar perfekt till denna casen, och till klockan. Kvalitén på jubilee-länken är outstanding och har dessutom Zodiacs "flex-link" system vid claspen. Sjukt najs!

Klockan är buren ungefär 4ggr, och nu ligger den bara i sin box och får inte den wristtime den förtjänar. Skicket är således nyskick, med undantag för små hairlines på caseback från när den legat på sin egen clasp.

Dessa har gått upp i pris lite sen släpp, då denna färgkombon var den mest eftertraktade, dock lägger jag mig bra mkt lägre än dom jag hittat online, i tillägg har jag en extra länk till min.

Klockan finns i Lund, affär görs helst F2F.

Hör av er med evt. frågor etc.
Mvh, Jonathan

36B31338-CE34-4712-8456-EBC9B3006DB7.jpeg


AB17960F-2483-410B-8BB3-1A6D72F34E99.jpeg


7AF3E21A-6594-412C-823B-46651672BDA0.jpeg


83418E76-9DB1-4BDA-BFB8-9A042AE3C6D7.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp