• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ytterligare sänkt pris! Grand Seiko SBGX038 i 18k guld, NYSKICK!!! (SÅLD)

klockodile

Dundee
2-Faktor
Grand Seiko SBGX038 i 18k guld!
Säljer av denna pjäs. Byten beaktas upp till halva värdet. Helst någon Seiko eller Omega dykare, kanske en fin Constellation Quartz?

Imponerande 35,5mm i diameter och 10mm tjock. Längd från bandhorn till bandhorn är 40,5mm.
Kommer på ett nytt original alligator från GS med mjuk och lite glossy finish.
18k guldspänne.
Inuti tickar en 9F61 kaliber med bra spec. Skönt att slippa datumet om du har klockan i rotation med andra. Klockan tillverkades i juni 2006.

Ljuvlig silvrig satinerad urtavla och svarta inlägg i visare och tim-markeringarna.

Tung trots liten storlek, väger in på 65 g inkl band och spänne.

Använd mycket sparsamt, så mycket bra skick - nyskick skulle jag säga på denna. Box och instruktion (men inget cert) ingår.

Vill du upgradera? Köp då en guldlänk till den!

Se länken till GS hemsida, kör en Google translate bara om du inte kan läsa kanji...

https://www.seiko-watch.co.jp/gs/collection/detail.php?pid=SBGX038

Lite bilder på min klocka.
DSC_0039.JPG

DSC_0031.JPG

DSC_0036.JPG

DSC_0036.JPG

Retur inom 48h om du är missnöjd med skicket gentemot min beskrivning. Köparen betalar då returfrakt.
Nytagna bilder.
DSC_0217-01.jpeg

DSC_0218-01.jpeg

DSC_0216-02.jpeg

Pris/Bytesvärde, 26000 SEK inkl rek frakt i Sverige. (Förut 27500SEK).

Tjipp!
 
Senast ändrad:
Topp