• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yx tråden

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Glad veterandag alla yxklocksnackare!
65978273-D54F-4724-A0D2-D27C0635DA8B.jpeg
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Glad veterandag alla yxor! Denna tråd har jag helt missat, har själv gjort en mission i Kosovo och en i Afghanistan.

IMG_20210528_153137~2.jpg
Samma här, ett par ggr i Kosovo och en gång i Affe. Skulle tro att många gamla kollegor hänger här, inte minst efter min senaste återträff då det helt plötsligt blev ett entusiastisk klocksnack mellan ölen och dinkorna haglade in på bordet.
 

David71

Rolex
2-Faktor
Samma här, ett par ggr i Kosovo och en gång i Affe. Skulle tro att många gamla kollegor hänger här, inte minst efter min senaste återträff då det helt plötsligt blev ett entusiastisk klocksnack mellan ölen och dinkorna haglade in på bordet.
Det köptes många klockor på missionerna, en gråhandlare erbjöd tex Rolex med 32% rabatt och andra märken med 40% rabatt, såg många fina klockor som kollegor köpte tex Hulk, Daytona i stål, Deep Sea.

Själv hade jag denna :)

_20200105_094913.JPG
 
Topp