• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zazuki

Jag har sålt en Rolex till @zazuki Det var en mycket speciell klocka för mig som länge var min ögonsten och "keeper". Den kunde inte ha hamnat i bättre händer. Och det glädjer mig. Zazuki kom till Gbg med tåget från Stockholm och vi fick möjlighet att sitta ner och snacka lite klockor över en lunch på Centralen i samband med att klocka och pengar bytte ägare. Och jag måste säja, att det är ju precis så här man vill att en affär ska gå till. Smidigt och mycket trevligt hela vägen och ett fint möte f2f för att avsluta det hela. Jag uppskattar verkligen att zazuki bemödade sig att ta sig till Gbg för att hämta klockan. Snyggt! Så jag kan varmt rekommendera zazuki. En given good guy.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt klocka till Zazuki! Genuin, snabb kommunikation och trevligt bemötande! Hoppas på fler affärer i framtiden. 100% GG, Inga konstigheter - JLW Approved!
 

Reko

Cartier
2-Faktor
Bytt klocka med Zazuki. Mycket trevlig och tillmötesgående kille!
Har bara gott att säga... 100% Good Guy!
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Träffade @zazuki över en kopp kaffe och köpte en 16710 av honom. En smidig affär och väldans trevlig kille, alla rekommendationer till honom! :)
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Sålde en Rolex till Zazuki.

Trevlig klocksnack och allmänt trevlig kille, affären gick lika smidigt och trevligt den med!

100% goodguy!
 

Rille

Rolex
Sålde en klocka till Zazuki, på hans hemmaplan!
Kan starkt rekommendera att göra affärer med honom, väldigt enkel och trevlig! :)
 
Topp