• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Zelos Mako 500m diver steel/black (Batman) limiterad ”Sistaprisbump” - 4000kr

Daion

Panerai
2-Faktor
Pris
5000kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Tidigare 5000kr
Nu 4800kr - 4500kr - ”tredje och sista prisbump” 4000kr

Jag har beslutat mig för att ändra lite i klocksamlingen och låta en del flytta för att göra plats för annat. Först ut är denna fantastiskt fina Zelos Mako i limiterad utgåva om 100 klockor som numera är utgången och inte längre går att köpa. Detta exemplar köpte jag av annan forummedlem som i sin tur endast hade ägt den en vecka och endast provat klockan. Den har tyvärr inte fått någon handledstid i min ägo heller pga många klockor och jag har endast använt den en endaste gång så därför låter jag någon annan få chansen att lägga beslag på denna klocka i kanonskick!

Den kommer i fin träbox med ytterfodral och har läderfodral samt extra band, både läder och gummi samt det som sitter på. Cert i metall och verktyg medföljer. Jag har goda referenser i min tråd. Har satt samma pris som jag köpte den för, frakt tillkommer om den ska skickas och jag skickar endast som spårbar försändelse för både köpare och säljares skull.

Har med förra ägarens godkännande lagt in en länk här nedan där du kan läsa mer och se fantastiskt fina bilder. Den är i samma skick!
https://klocksnack.se/threads/zelos-mako-500m-diver-steel-black.97774/

Stort tack KS för ett trevligt forum och för annonsplats! :)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    561.1 KB · Visningar: 23
Senast ändrad:
Topp