- Pris
- 2500
- Returpolicy
- Om något skulle avvika från beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer några klockor som inte får så mycket wristtime lately.
Jag sammanställer några olika säljtrådar som jag hade öppna.
1. Zelos Swordfish 42mm med Mother of Pearl Dial
Uttagen i november 2023. Första och enda ägaren.
Det är väldigt mycket klocka för pengarna
Använd mycket sparsamt 2-3 gånger. Inga dings, inga repor. Ingenting. I princip som ny.
Kommer med cert, alla länkbitar samt ett klocketui för tre klockor.
Pris: 4500 kr
2. Marathon General Purpose Quartz (Helt Ny)
Det är en helt ny klocka i box med kvitto från Marathon Watches. Har legat i boxen i drygt ett år nu. Färgen är “Sage Green”. Samma modell säljs på deras hemsida idag för ca 4000 kr + 250 kr frakt.
se.marathonwatch.com
Pris: 2500 kr
Kan skickas om köparen står för frakten.
F2F-affär möjlig i Uppsala-/Stockholmstrakten. Öppen för byten.
Letar efter en Seiko SBCM023. Har inget annat specifikt i åtanke just nu - men testa mig gärna! Har en svag punkt för militärutgivna klockor, tre kronor osv. Tack!
Jag sammanställer några olika säljtrådar som jag hade öppna.
1. Zelos Swordfish 42mm med Mother of Pearl Dial
Uttagen i november 2023. Första och enda ägaren.
Det är väldigt mycket klocka för pengarna
Använd mycket sparsamt 2-3 gånger. Inga dings, inga repor. Ingenting. I princip som ny.
Kommer med cert, alla länkbitar samt ett klocketui för tre klockor.
Pris: 4500 kr
2. Marathon General Purpose Quartz (Helt Ny)
Det är en helt ny klocka i box med kvitto från Marathon Watches. Har legat i boxen i drygt ett år nu. Färgen är “Sage Green”. Samma modell säljs på deras hemsida idag för ca 4000 kr + 250 kr frakt.

34 mm Sage Green General Purpose Quartz med MaraGlo (GPQ)
Marathon 34 mm General Purpose Quartz med MaraGlo (GPQ-M) är tillverkad i enlighet med MIL-PRF-46374G, Type I, Class 1. Timindexen och visarna använder MaraGlo självlysande färg, vilket ger ett starkt sken som kommer att lysa i upp till 8 timmar.

Pris: 2500 kr
Kan skickas om köparen står för frakten.
F2F-affär möjlig i Uppsala-/Stockholmstrakten. Öppen för byten.
Letar efter en Seiko SBCM023. Har inget annat specifikt i åtanke just nu - men testa mig gärna! Har en svag punkt för militärutgivna klockor, tre kronor osv. Tack!