• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith-CEO nu Rolex-CEO

pnt

Rolex
2-Faktor
Kändes oväntat. Någon som vet anledningen till att Rolex nuvarande CEO hoppar av?
 

JesperO

Rolex
Jaha. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Tråkigt för Zenith som för första gången på länge ryckt upp sig. Hoppas det inte sabbar något för Zenith.

Edit: Va fan, betyder det att min Zenith precis blev en Rolex? Då måste jag sälja den direkt. :D

Tror det betyder att du potentiellt sitter på något litet speciellt... fast en åerkomst till Defy-kräks-desígnen som fanns ett tag är väl knappast troligt

Hoppas han drar in Cellini hittepåt fortare än man kan säga "zenith"....;)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tror det betyder att du potentiellt sitter på något litet speciellt... fast en åerkomst till Defy-kräks-desígnen som fanns ett tag är väl knappast troligt

Hoppas han drar in Cellini hittepåt fortare än man kan säga "zenith"....;)
Vad menar du med "Defy-kräks-designen"? Inte denna hoppas jag, för den är grym IMHO :;)

20140408_143726.jpg
20140407_121154.jpg
20140406_104935.jpg
1396608786150.jpg
 

Rivalen

Rolex
Defy kräks är för mig de här "boxarna" som fått en smäll för mycket. Om nu nån har en sån kom ihåg att personlig smak är inte rätt eller fel.
Du visar upp en kanonklocka!
Zenith känns som att det varit väldigt spretigt under en tid.

images
 

Mr.Chang

Audemars
Hoppas att han fixar rostfri pepsi oxå,har lagt undan pengar för att bli bland de första med nya pepsin,och vad gör de? släpper den i vitguld!Hoppas att de har räknad på det .
Tänk,om de släppte den i rostfritt vilken j-a rus det skulle bli till Rolex butikerna.
 

Isodor

Audemars
Han styrde upp Zenith rätt bra när de höll på balla ur. Finns många trevliga nya modeller där.

Blir nog helt OK. Ingen större skillnad.
 

Portofino

Panerai
Rolex är så klassiskt som det kan bli. Jag har svårt att se att han ska kunna ändra riktning på det skeppet. Rolex är som en atlantgångare som sakta men säkert tuffar fram, skillnaden nu är att de har en speedboat kapten vid rodret. Själva skeppet kan han inte göra så mycket åt men allt kring det kan han nog pilla med...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Rolex är så klassiskt som det kan bli. Jag har svårt att se att han ska kunna ändra riktning på det skeppet. Rolex är som en atlantgångare som sakta men säkert tuffar fram, skillnaden nu är att de har en speedboat kapten vid rodret. Själva skeppet kan han inte göra så mycket åt men allt kring det kan han nog pilla med...


Jag är djupt oroade och har en dålig känsla..
 
Topp