• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Zenith Chronomaster Sport

Mr.Eriksson

Silver
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
Om överenskommet
Letar primärt efter ett byte mot någon av nedan nämnda modeller. Men är också öppen för sälj.

Detta är alltså en Zenith Chronomaster Sport i svart från slutet november 2023. Den är genomgående i ett superskick men självfallet finns lite hairlines på högblanka länkbitarna (ni vet hur det är).
Klockan kommer komplett med allt som följde med vid köp inkl. Inköpskvittot från AD i Frankfurt på 11.800€
Jag själv köpte klockan via handlare på C24 under 2024 och då genomgick klocka deras certifieringstillägg där de kollar äkthet, eventuell stöld, gång test/trycktest etc. Allt 100% OK.
Jag har därefter förlängt garantin hos Zenith till 2028-11-28 (5år). Så gott om tid kvar så att säga!
Väldigt fina storleks proportioner för en automatisk COSC Chronograph med sandwich konstruktion.
Den här annonsen skulle kunna bli 100 sidor långt för det finns så oerhört mycket positivt och säga om just denna modell och dess byggkvalitet. Kolla gärna recensioner på YT.

Nuvarande butikspris i Sverige är idag 135.400:- på denna modell.
Sätter pris/bytesvärde till 81.000:-

Detta är modellerna som jag skulle kunna tänka byte mot!
  • Zenith Chronomaster Sport White
  • Rolex Explorer II 216570 Svart/Polar
  • Rolex Explorer 40

IMG_0911.jpeg
IMG_0909.jpeg
IMG_0910.jpeg

Dra ett PM så börjar vi allt där!
Har 6 sidor med goda referenser på forumet.
Tack till KS för annonsmöjligheten!

/A

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp