• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith El Primero Rainbow (vit tavla)

naggge

Panerai
Fick denna i ett byte nyligen och även om den är kalasfin så spenderar den mest sin tid i windern och får därför lämna.

Klockan är en klassisk Zenith el Primero Rainbow från 2000 om jag inte tar fel. Skicket är alldeles lysande och den vita tavlan är enligt mig svårslagen. Vår egna bandleverantör Singular köpte enligt uppgift denna NOS från en grek för lite mer än ett år sedan.
Tyvärr finns varken box eller papper till klockan men fullt antar länkbitar medföljer och den kommer i en liten servicebox från Nymans. Korrekt hangtag finns förresten också och hänger såklart med i köpet.

Skicket är som sagt mycket bra, vilket ni förhoppningsvis kan se på bilderna. Servicehistorik är okänd av mig men den håller tiden mycket bra och kronografen nollställer som den ska.

Se nu till att knipa denna fantastiska sommarklocka innan någon annan gör det.
Läs gärna mer om klockan här: http://www.kingmagazine.se/bloggar/klockbloggen/20120429/veckans-vintage

Pris: 16 000 kr.
I bytesväg kan allt i prisklass 10-26' vara intressant. Bara skjut på med förslag!
Klockan och jag finns i Göteborg. Ska den skickas står köparen för frakten.
Fler bilder skickas gärna till seriöst intresserade.


JyvVGTe.jpg

1yjd8uK.jpg

oo6aD0E.jpg

7sZXETe.jpg

lDeP2UN.jpg
 

Rolex6538

Breitling
Hej

Har lite olika klockor att byta med

Bretling reverso 1983 nos
Splitterny tudor
Tutima nos chronograf
Omega seamaster 1967 Med datum stora triangeln mint

Bor i Gbg så jan möta upp dig

Mvh
Jonas
0708111161
 
Topp