• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith Heritage Ultra Thin - såld!

Mrjsander

Omega
Till salu är denna fina Zenith Heritage Ultra Thin Small Seconds 40mm med svart tavla och svart original band i riktigt krokodilläder. Orginalbox i trä samt hang tag. Kvitto finns även ifrån där jag köpt klockan.

7.6 mm tunn gör detta till en klockren "dressare". På insidan tickar Zeniths in-house caliber Elite 681. Safirglas både på framsida och baksida.

Klockan är i mycket gott skick (nära nyskick). Även bandet är i mycket gott skick.

Klockan och jag bor i London men reser en del fram och tillbaka till Sverige och ser helst F2F.


Klockan är såld, tack KS för annonsplats!















Ursäkta den slitna skjortan på de sista bilderna men den är så himla skön att skrota runt i hemma...
 

Medstil

Omega
Har tittat på den många gånger nu, och kommit fram till att det är det snyggaste dress ur
Jag någonsin sett, jag kommer äga en sådan klocka någon gång...ta bort annonsen
Och behåll klockan ;) om du inte behöver pengar, va fan ska du köpa som är snyggare än det här ?? Visa gärna vad för jag blir verkligen nyfiken :)
 
Topp