Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Jag var i helgen i familjens bank fack. Hittade denna då denna klockan som tillhörde min mormor. Vet inte vart hon har fått den ifrån.
Hade uppskattas om någon visste lite mer om klockan och ville dela med sig!
Tittade lite extra och de var inget skrivit på boett. Men det står att den är köpt i Göteborg 1998. Så antar att den är någonstans därifrån. då är den inte vintage länge.om det är en förtjänstklocka borde den väl ha något skrivet på boetten?
Tjusig och i kanonskick är den hur som helst
Tittade lite extra och de var inget skrivit på boett. Men det står att den är köpt i Göteborg 1998. Så antar att den är någonstans därifrån. då är den inte vintage länge.
Tittade lite extra och de var inget skrivit på boett. Men det står att den är köpt i Göteborg 1998. Så antar att den är någonstans därifrån. då är den inte vintage länge.
Här är en bild till!
Testade googla numret som jag tror du syftar på. Inget resultat när jag försökte..Se där, jag hade fel igen Den är 18 karat. Men tycker jag kan se ett serienummer där så prova att googla det.
Skulle säga att du har hittar den! Tack för all hjälp föresten