• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith Movado Museum

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Pris
2100kr
Returpolicy
Innom 24h om klockan inte motsvaras av beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fick in denna trevliga klocka igår. Tyvärr är den integrerade länken aningen kort för mig, så har du handled upp till ca 17,5cm kommer klockan passa bra. (Jag har 18 och den sitter lite tight).

6E269C7E-CE3E-410E-96CF-D8E5B8CDC306.jpeg


Jag skrev om den här igår med många fler bilder; https://klocksnack.se/threads/the-movado-museum-dial-watch-en-filosofisk-klocka.93432/#post-2335339

Klockan är från 1983 eller tidigare, i bra skick men givetvis lite bruksspår, inga djupa farliga repor dock (se bilder för egen bedömning).
Tavlan är svart och har någon sorts teckning/struktur, syns bara i vissa vinklar om man tittar noggrant. Syns på bilder i länken ovan. Vet inte om det sitter i materialet eller om det är en patinering.
Dimension 34mm exkl krona samt 6mm tjock. Bärs något större pga integrerade länken. ETA kvartsverk som går bra och rätt.
Boett och länk i rostfritt stål med gulddetaljer.

0B762FDE-5CD6-4F79-BABD-C174732DEBF7.jpeg

3471CFEC-9BB8-42C1-8F01-99F4BBE0AD54.jpeg


2100kr inklusive rek frakt
//Rozzy
 
Topp