• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith NU ÄNNU LÄGRE PRIS

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
SÅLD!!!

Halloj,

Hörni, jag har en smutt och billig dressare åt er så hala upp plånkan nu eller släng över ett bra bytesobjekt.

Uttagen 22 december 2012 och kommer med cert, certhållare i läder och garantibok. En generisk box, schysstare än Zeniths egna, medföljer liksom ett svart kroko och ett ljust struts. Båda remmarna är så gott som nya. Spännet är OEM.

En riktigt skön klocka, lätt, tunn och elegant. På bild ser den lätt lite platt ut men tavlan är lätt cremefärgad med rails och applicerade markers samt logga. Den har även olika struktur i mitten mot fältet med romerska siffror. Hornen är borstade på ovansidan och ringen samt sidorna är polerade. Lätta bruksspår på hornen.

Inhouse caliber 681 med en gångreserv på 50 timmar. 40 mm i diameter och 7,6 mm tunn. See through baksida med rotor försedd med cote de Geneve. Bandbredd på 20 mm och ett spänne på 16.

Krokodilremmen är 20/16, strutsen 20/18, kvitto finns på strutsen som jag köpte för nån vecka sen bara. Den förstnämnda blir väldigt dressad och den andra mer business casual.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Säljes för 17' skickat med rek eller f2f i Stockholm på lämplig plats. Bytesobjekt är företrädelsevis Cartier tank XL men även L och framförallt manuella Basculante beaktas. Doxa-dykare, Skydiver, Aerospace, Chronomat evolution mm mm kan övervägas. Annat kan också vara av intresse så try me. Några tusingar upp eller ner är OK såklart.

Gången är inte uppmätt, jag köpte klockan ett par dar innan semestern och under en treveckorsperiod satt den i winder konstant till dess husse kommit hem från kontinenten. Jag har alltså ägt den sen mitten av juli och jag har ställt tiden en endaste gång vilket var när jag tog emot den.

Ingen retur annat än om så överenskoms med köpare/bytare.

Swish är ett uppskattat betalningssätt.

Alltså en bättre dressare går fasen inte att hitta för samma modesta peng. Inhouseverk för en jäkla spottstyver!!

KOM OCH KÖP!!

/Kristofer
 
Senast ändrad:
Topp