• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Zenith Zenitissimo

Tripeiro.

Guld
2-Faktor
Pris
2750
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Avyttras;
Zentih Zenitissimo
Cal 1730
28 x 28 (34) mm
20 micron gulddouble

70-tal, originalband(stelt och i princip obrukbart men fint ytligt skick) samt spänne. Dras upp fint och gångreserv synes OK, inte mätt på sekund då den saknar sekundvisare.

Finns en fläck som jag försökt markera med en pil, fläcken är på kanten av den upphöjda cirkeln så jag vill påstå att den inte syns annat än vid hårdgranskning.

Tror att många skulle kalla den NOS men jag har nu själv använt den under 3 dagar så...

Pris: 2850kr skickat med rek frakt alt 2750kr F2F Sundbyberg under dagtid.

Väl mött
20181015_175741.jpg
20181015_173340.jpg
20181015_173329.jpg
20181015_173320.jpg
20181011_180228.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp