Fredgusta
Silver
- Pris
- 2500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Tänkte kolla intresset för min Zeno Watch Basel Super Precision. Vi vet alla vart inspirationen kommer från
36 mm bred och 12mm tjock. Mycket likt Rolex orginalet.
Om du är sugen att se hur en 1016 hade suttit på handleden för ett betydligt billigare pris har du kommit helt rätt.
Klockan går som man förväntar sig för en >10k klocka. Något bättre än en Seiko SKX007/9. Diffar med någon minut eller två under arbetsveckan men inget som stört mig. Går säkert att ordna med en ruckning. Har självklart en skruvad krona men har inte trycktestats. Urverket är ett ETA 2824 så vitt jag vet (har inte öppnat och kikat). Lumen är kass (genuint som på en 1016 ). Länken är ändå väldigt skön och av bättre kvalité än man skulle tro för denna prisklass, tänk er Seiko Super Oyster+. Claspen håller sig bra, öppnar och stänger sig felfritt. Länken är anpassad till min 18 cm handled men det följer med 2 extra länkbitar.
Kommer med box och ett två-års garantipapper som jag tror gått ut nu.
Klockan är i bruksskick så förvänta dig swirls på både glas, boett och clasp.
3500 3000 2500 kr
Endast intresserad i byten mot Cartier klockor.
Kan ses f2f i Göteborg. Frakt betalas av köparen.
Förbehåller mig rätten till att ta ner annonsen när jag vill, självklart inte under pågående affär.
Tack KS för annonsplatsen.
36 mm bred och 12mm tjock. Mycket likt Rolex orginalet.
Om du är sugen att se hur en 1016 hade suttit på handleden för ett betydligt billigare pris har du kommit helt rätt.
Klockan går som man förväntar sig för en >10k klocka. Något bättre än en Seiko SKX007/9. Diffar med någon minut eller två under arbetsveckan men inget som stört mig. Går säkert att ordna med en ruckning. Har självklart en skruvad krona men har inte trycktestats. Urverket är ett ETA 2824 så vitt jag vet (har inte öppnat och kikat). Lumen är kass (genuint som på en 1016 ). Länken är ändå väldigt skön och av bättre kvalité än man skulle tro för denna prisklass, tänk er Seiko Super Oyster+. Claspen håller sig bra, öppnar och stänger sig felfritt. Länken är anpassad till min 18 cm handled men det följer med 2 extra länkbitar.
Kommer med box och ett två-års garantipapper som jag tror gått ut nu.
Klockan är i bruksskick så förvänta dig swirls på både glas, boett och clasp.
Endast intresserad i byten mot Cartier klockor.
Kan ses f2f i Göteborg. Frakt betalas av köparen.
Förbehåller mig rätten till att ta ner annonsen när jag vill, självklart inte under pågående affär.
Tack KS för annonsplatsen.
Senast ändrad: