• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Zeno Watch - Super Precision (Rolex 1016 homage) Prisbump 2/11

Fredgusta

Silver
Pris
2500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte kolla intresset för min Zeno Watch Basel Super Precision. Vi vet alla vart inspirationen kommer från :)
36 mm bred och 12mm tjock. Mycket likt Rolex orginalet.

Om du är sugen att se hur en 1016 hade suttit på handleden för ett betydligt billigare pris har du kommit helt rätt.

Klockan går som man förväntar sig för en >10k klocka. Något bättre än en Seiko SKX007/9. Diffar med någon minut eller två under arbetsveckan men inget som stört mig. Går säkert att ordna med en ruckning. Har självklart en skruvad krona men har inte trycktestats. Urverket är ett ETA 2824 så vitt jag vet (har inte öppnat och kikat). Lumen är kass (genuint som på en 1016 ;) ). Länken är ändå väldigt skön och av bättre kvalité än man skulle tro för denna prisklass, tänk er Seiko Super Oyster+. Claspen håller sig bra, öppnar och stänger sig felfritt. Länken är anpassad till min 18 cm handled men det följer med 2 extra länkbitar.

Kommer med box och ett två-års garantipapper som jag tror gått ut nu.

Klockan är i bruksskick så förvänta dig swirls på både glas, boett och clasp.
3500 3000 2500 kr
Endast intresserad i byten mot Cartier klockor.

IMG_7878.JPG

IMG_7879.JPG

IMG_7888.JPG

Kan ses f2f i Göteborg. Frakt betalas av köparen.

Förbehåller mig rätten till att ta ner annonsen när jag vill, självklart inte under pågående affär.
Tack KS för annonsplatsen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp