• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zingo77

Androl

Omega
Träffade Erik f2f och vi gjorde lite bytesaffärer över 100k. Allt var som utlovat, och en väldigt trevlig kille.

Rekommenderas och en riktigt GG gör gärna affär igen :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär f2f i +100k-klassen med Zingo77. Trevlig kille, gott snack och inga som helst konstigheter. Allt som allt en mycket smidig och trevlig affär med denne givne GG!
 
Köpte en klocka i 5000-klassen av denna gentleman, allt enligt beskrivning och lätt att kommunicera med !
Rekommenderas verkligen !
 
Senast ändrad:

Code

AKA Vincent B
Köpte en Seiko av Zingo77, nöjd med klockan men dröjde 1 dag extra innan klockan skickades. Och han lovade skicka klockan rekommenderat vilket han inte gjorde, utan skickades med vanligt paket.

Men övrigt nöjd med klockan.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Köpte en Seiko av Zingo och det var en rakt igenom trevlig och smidig affär. Klockans skick precis som utlovat. 100% goodguy!
 

Code

AKA Vincent B
Uppdatering: Köpte som sagt en Seiko av Zingo77 och det fattades orginalstift. Zingo77 swischade tillbaka 100kr för att jag ska kunna köpa nya. 100% good guy.. :)
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Gjort ett byte med klocka+ pengar till mig med @Zingo77 mycket trevlig och snabb smidig affär på distans. Klockan var så jäkl... väl packeterad :) 100% GG jag gärna gör affär med igen
 

evki

Audemars
2-Faktor
Träffade @Zingo77 för en f2f affär och det var mycket trevligt att få sitta och snacka klockor över ett kopp kaffe.
En good guy, bokstavligen.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjorde en mycket smidig bytesaffär mellan två GS, trevlig kommunikation och snabba ryck, 100% goodguy!
 

TB12

Cartier
Sålt Panerai f2f med @Zingo77. En mycket trevlig affär med gott klocksnack vid köksbordet hemma hos denna herre. Riktig goodguy som det säkerligen blir fler affärer med i framtiden!
 
Topp