• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zlatan sportar en...

Porsan

Efraim
2-Faktor
Han kör ju även 116655, så mycket bra smak helt klart!
zlatan-png.173032
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
1. Vadå "de armarna"? Han är fotbollsspelare.
2. Det ser inte löjligt ut, eller ens i närheten. Klassiskt fenomen att man tittar på wristshots dagligen från samma vinkel, där 36 mm ser ut att täcka de flesta handleder, och sedan får man en bild som denna - där klockan ser "liten" ut. I själva verket är det inget att höja på ögonbrynen åt. Det ser ut sådär.
Han är ca 195 cm och väger ca 95 Kg. En stor kille med stora händer bör enligt mig bära något betydligt större än 40 mm.
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Hellre mindre klocka än för stor, ser för jäkligt taskigt ut när luggarna går utanför handledens bredd på båda sidor...
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Vill minnas att han ordnade någon klocka som var svår att få tag på med hjälp av sin status, åt en kille han brukade spela X-Box med på nätterna online. Jävligt märklig story och jag kan ha fel men har för mig att det är så han beskriver det i boken.
Rätt säker på att det var en 116520 och det var tvärtom... ;)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Ingen hockeypuck här inte! Snyggt!

image.jpeg

Ho. Lee. Shit.
Vilken bild!

Ledsen, men tråden kan låsas. Att ens spekulera i om Z har smak eller ej känns helt överflödigt när gamle 99 kommer in och fullständigt dräper.
Där pratar vi klass, stil och smak!

Om man ska anmärka på något så hade det kanske kunnat vara att den lika åttiotaliga bordsdammsugaren borde åkt fram och gjort av med en del av pretzel-smulorna (??) vid Gretzkys händer. Men annars så...

Nå. Nog OT.
 
Topp