• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ZLATAN

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha!

Nog för att det är en vänskapsmatch! Men fyra mål och det sista målet... Herre gud, det går ju inte ens att göra på FIFA.

Tro fan att mina jobbarpolare ska få käka upp det här imorgon! :mrgreen:
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Det sista målet...ja, vad fan säger man? Har suttit och kollat på det flera gånger nu och jag blir inte klokare.
Det är ju topp fem snyggaste målet...någonsin?

Galet!
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Klocknörden Zlatan :)

Extra skönt att han får visa engelsmännen, dom hävdar ju alltid att han inte passar för engelskt spel.

:lol: :lol: :lol:
 
Jag kan berätta för er att Zlatan inte har någon klocka längre. Men vill han så kan han såklart köpa vilken klocka som helst typ Eric Claptons Patek eller så..
 

Optimisten

Cartier
Målarn skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10842221.ab
Zlatans Audemars Piguet royal oak offshore i guld kostar 303 000 kronor.
– Det är det mest exklusiva schweiziska klockmärket.
Vadå det mest exklusiva schweiziska klockmärket?? Vart har aftonbladet fått sån information :D
Ungefär där de får all annan information, planeten Uranus. Men du måste erkänna att AP i alla fall är ett topp 5 märke? Se där, så nästan rätt har sällan Aftonbladet.
 
För er som läst boken så framgår det ju av bilder och innehållet att han är klockintresserad, sportar en Daytona på flera av bilderna har jag för mig...
 

Målarn

The Steak
Optimisten skrev:
Målarn skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10842221.ab
Zlatans Audemars Piguet royal oak offshore i guld kostar 303 000 kronor.
– Det är det mest exklusiva schweiziska klockmärket.
Vadå det mest exklusiva schweiziska klockmärket?? Vart har aftonbladet fått sån information :D
Ungefär där de får all annan information, planeten Uranus. Men du måste erkänna att AP i alla fall är ett topp 5 märke? Se där, så nästan rätt har sällan Aftonbladet.

Hahah kan nog stämma :D!! Joo såklart top 5 är dem enligt mig ;)
 

Ricrob

Patek
Imponerande! Även en icke-fotbollskille som jag fick gåshud när jag kollade highlightsen nyss.. Han kan sparka boll, pojken!
 

aleksi

Omega
standard i premier leauge att köpa dyr klocka och bil när dom kommer upp sig :)

men jävlar vad jag garva efter 4-2 målet.. kung zlatan, imponerande att han inte stagnerat utan bara blir bättre och bättre.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: ZLATAN

Denke skrev:
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D
Döp om forumet till 08-snack också, vetja..?! :shock:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: ZLATAN

Camo00 skrev:
Denke skrev:
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D
Döp om forumet till 08-snack också, vetja..?! :shock:

Nej, snarare AIK-snack! Fast då blir det ju typ bara jag och Davvan kvar....... ;)
 
Denke skrev:
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D

Ja dom trådarna skulle inte innehålla mycket mer än bombarjackor och rullade mössor! :lol:

MVH
Anders P
 

Målarn

The Steak
Re: Sv: ZLATAN

Denke skrev:
Camo00 skrev:
Denke skrev:
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D
Döp om forumet till 08-snack också, vetja..?! :shock:

Nej, snarare AIK-snack! Fast då blir det ju typ bara jag och Davvan kvar....... ;)

Finns fler gnagare här ;)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: ZLATAN

Målarn skrev:
Denke skrev:
Camo00 skrev:
Denke skrev:
Sluta genast hylla Zlatan. Han har ALDRIG spelat i AIK och då är man omöjligt intressant som fotbollsspelare. Jag ska fan starta ett par trådar om Mjällby och Tjerna bara för att få lite motvikt till den här spektakeltråden. Pfft! :twisted: :twisted: :twisted:

:D
Döp om forumet till 08-snack också, vetja..?! :shock:

Nej, snarare AIK-snack! Fast då blir det ju typ bara jag och Davvan kvar....... ;)

Finns fler gnagare här ;)

Trodde att AIK tagit över de flesta av Djurgårns och alla Bajens fans..?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: ZLATAN

:D[/quote]
Döp om forumet till 08-snack också, vetja..?! :shock:[/quote]

Nej, snarare AIK-snack! Fast då blir det ju typ bara jag och Davvan kvar....... ;)[/quote]

Finns fler gnagare här ;)[/quote]


Yes. Många fler!
 
Köpte inte Zlatan en klocka åt någon klockintresserad snubbe som han brukar spela tv spel med (boken). Kanske någon här på klocksnack? :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpte inte Zlatan en klocka åt någon klockintresserad snubbe som han brukar spela tv spel med (boken). Kanske någon här på klocksnack? :)

Han hjälpte honom fixa en, killen betalade själv som jag minns det. Dock några år sedan jag läste den. Bra bok, ger en annan bild av Zlatan (även om allt kanske inte är sant, det vet jag inte. Men kämpat har han gjort). Nu gillar jag och har alltid gillat Zlatan ;)
 
Topp