• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zodiac Aviator

Jag ska köpa pvd versionen så nu är denna till salu. 48mm raw power. Absurd industritolkning av Oversize Aviator. Låt säga att Rammstein tolkar Sinatra. Eller en rykande porr-spoof a'la Buttman & throbin. Många rynkade näsor. Men kul är det. Släpper den för löjligt prisvärda 2900pix. Near mint. Svart original gummi och grått aftermarket. Å så var det Rhonda Quartz igen. Så slipper vi det tjafset.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359832247.855106.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359832247.855106.jpg
    121.6 KB · Visningar: 481
Klockan får någon annan ta, men tips på var jag hittar "Rammstein tolkar Sinatra" mottages gärna. Det låter helskruvat och kan inte vara annat än gudomligt :D

Ursäkta kladdet i tråden. Lycka till med försäljningen.

A
 
Eric Jajjamensan P skrev:
the quiet man skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
the quiet man skrev:
Kan det vara så att den besten är i titan? :p
Shit, det borde jag ha skrivit. Rimligt antagande men det är blästrat stål. Tungur klockur!
Snälla, snälla någon. Fråga vad den väger.
Synd :(
Äsch! Det ska väga. Titan är för dvärgar och akterskyttar.
Och grava nickelallergiker/sillmjölkar..... :mrgreen:
 
the quiet man skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
the quiet man skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
the quiet man skrev:
Kan det vara så att den besten är i titan? :p
Shit, det borde jag ha skrivit. Rimligt antagande men det är blästrat stål. Tungur klockur!
Snälla, snälla någon. Fråga vad den väger.
Synd :(
Äsch! Det ska väga. Titan är för dvärgar och akterskyttar.
Och grava nickelallergiker/sillmjölkar..... :mrgreen:
Mina sympatier. Vilken jävla nitlott. No Zodiac for you!
 
Topp