• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ZODIAC BAZAAR 10-0

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nuet å jag är inte överens just nu ! Men om en stund kanske ;)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Ok, det är lite omständigheter kring denna. Väntetid omkring en vecka pga att den är inlämnad för modulbyte. Lämnades in idag när jag uppräckte datumhaveri. Så fördel nytt verk när den levereras.
Kommer med svart originalband inte det på bilden. Bättre begagnad med 100% glas och mycket fin bezel.
Skickar med bandverktyg som kompensation för "leveranstid".

5yju2ypy.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk

Tar den!
 

jabla

Sarlacc
Seriöst Eric Jajjamensan P tar första bästa du slänger ut härnäst, totalt missat tråden tills nu men vem vill inte ha en Zodic så ja jag tar den. En ny dimension till tråden att köpa obesett under förutsättning det är en Zodiac borde tilltala ditt bazaartänkande. :D.
 
  • Like
Reactions: MAK

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Fantastiskt!
Givetvis var de två jag ville ha redan borta när jag kom in i matchen. Men...men.... :whining:
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Det här är nog den bästa säljtråden någonsin. Synd att Eric sover, jag är på humör att fylleköpa saker.
 
Välkomna till vad jag tror blir Bazaarens och forumidentiteten Jajjamensans sista spratt. Det har varit en formidabel resa. Agendan stannar för evigt med mig men jag tror och hoppas att den har varit kul att följa.
Nu ska vi förhoppningsvis lösa upp Jajjamensan som en brustablett. Jag hoppas ni hjälper till att stycka upp hans fysik och tar en bit med er.
Han måste dö i totalt kaos eller fortsätta leva. Och det känns som om det är här och nu resan ska sluta.

9 deals är avklarade. Ingen har betalt mer än 1500kr.
Då återstår en deal. Men den kommer att kräva flera deltagare. Sista dealen innehåller 6 biljetter. Varje biljett kostar 1500kr. Så vi håller oss till reglerna.
För det kommer den gruppen få allt (utom den gröna SDC:n den begravs jag med) kvarvarande och Zodiacrelaterat i arv efter Jajjamensan.
Det blir 7 fina klockor men framför allt länkar, boxar, manualer, cert, straps, länkar och tags och annat löst. Så mycket av det som sålts hittills skulle må bra av att hitta delar här. Exempelvis två mycket fina V-Wolflänkar etc, etc. Värdet är högt rätt förvaltat. Lågt räknat är bara klockor och länkar ca 15.000kr.
Jag lämnar följande röra till någon att lösa. Om 6 biljetter är sålda 22.00 hör en talesman av sig till mig. Denne talesperson går också med på att lägga in Jajjamensan i ett nytt nick för sig. Vi ordnar betalning och allt skickas till denne inom utsatt tid. Hur resten löser sig orkar jag knappt tänka på. Vilket kaos. Hoppas, hoppas...
Heja, heja, heja
Paketet innehåller några icke avslutade renoveringsprojekt varför leveransen sker inom 14 dagar när de är klara. Dealen sker i blind fate. Blir redan nyfiken på att läsa den unboxtråden :D

Nu checkar jag ut. Jag tittar in 22.00 och hänger i tio minuter. Ingen lösning tills dess å vi utropar Flopp och lägger in en nödlösnings deal om en klocka för att BCF ska få sina cash.
Spännande att se vad som hänt tills dess. Inga frågor besvaras. Jag är lik Gud på den punkten...





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp