• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac compression ZO9251

Pris
3800
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer numera 2 klockor och uppdaterade därför annonsen, ny hittas här; https://klocksnack.se/threads/zodia...einhart-ocean-one-39-green-på-jubilee.126101/



Prisbump, 4000kr, nu 3800kr

Riktigt härlig Zodiac till salu i jakt på lite mindre klockor för mina handleder. Otroligt bra skick, lite små märken efter bandbyten men inga större repor eller liknande skavanker. En fantastisk vardagsklocka med väldigt fin lume och en härlig bezel med väldigt skönt vrid. Tycker personligen att den gör sig fantastisk på en mängd natoband.
Zodiac orginallåda medföljer, ett härligt gummiband samt Zodiacs orginalband,(gula natobandet på bilder medföljer alltså inte). Fraktsätt väljer köpare själv och betalar för. Betalning sker via swish och klockan kan hämtas ftf i Lund eller närliggande stad om detta passar bättre.

Detta är mitt första sälj på klocksnack så är det något ni undrar över eller något jag missat är det bara att höra av sig. Fler bilder kan såklart skickas om så önskas

Har som sagt inga tidigare sälj men har några köp med bra referenser som ni kan hitta här: https://klocksnack.se/threads/benjaminu.110649/

Lite info;
Zodiac Super Seawolf 53 Compression
Ref: ZO9251
40mm
20mm bandbredd
Automatiskt urverk
Vattentät till 200 meter
Klockan är uttagen 2017

 
Senast ändrad:
Topp