• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ZODIAC GMT 806.21.03 Pepsi bezel

Pris
5000
Returpolicy
Endast vid funktionsfel. Funktion Vattenskydd ej garanterad enligt annonsens text.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ja denna är ju extremt poppis. Säkert med anledning av du-vet-vad (eller se bild å gissa).
3B554DA7-CE7D-4C9F-94AE-8552C6EA9346.jpeg
Det tycker jag personligen är lite trist. Men what-ever-rocks-your-boat...
Modellen prånglades typiskt nog ut under Zodiacs identitetskrisande 90-tal. Sedan dess har den blivit kult och jag har sett exemplar gå för 7-8’.
Skicket är begagnat med spår av användning. Jag tycker den är mycket fin, men jag är inte av det anala släktet.
E6E0A3A3-7B3B-4A65-BC87-EA8009BC5FBA.jpeg
EED0B332-A46A-41FB-8E6A-42E2EF1024DC.jpeg
7182FE76-791C-4D81-800A-B2A32D148DB3.jpeg
EB7B0431-C0FF-46BF-A207-F7F8AD34533F.jpeg
Full funktion, men till det räknar jag inte vattenskyddet då jag inte har provtryckt.
Kommer på rasslig, men snygg, RXW länk som är helt ny.

Fakta:
Diameter 40mm (skräll!)
Band: 20mm (skräll igen!)
Verk: quartz
WR: 200m från fabrik (jag garanterar inte detta med anledning av ålder)
Glas: plexi
Box: japp
Länk: ny RXW oyster, aftermarket alltså...
 
Topp