• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Olympos -En sista tooook prisbump-

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Pris
3499kr
Returpolicy
Ja om något skulle vara tokigt i beskrivningen så visst
Bilder Skickat
  1. Ja
Jo så att det här med dressklockor. Jag viiill ju gilla det men....nä. Så därför...
Zodiac Olympos ref. ZO9700 i utmärkt skick. Det som finns att anmärka på är en hairline på locket vilken syns på bild annars är all good in the hood.
Klockstackarn mäter 37,5mm i diameter, 45mm lugg till lugg och bygger endast 10mm vilket passar min karlakarl handled på 16,5cm alldeles utmärkt.
Automatiskt verk som heter STP 3-13 i Zodiacs värld och det tickar på utan att jag har haft något att anmärka på.
Formen på boetten är ju kul, Manta ray kallar man den för. Tavlan är lite kul den med, quarter dial. Försökte få en bild på det och det var inte lätt kan jag säga.
Jag skickar den i alla sina tre lådor och för den som går igång på sånt så finns "hang tag" med också.
Ja det var väl det hela. Har jag missat något så tveka inte att fråga i en chatkanal nära oss.

Pris då...jag kör en sista helt gaaaaalen prisbump!! 4500 4200 3999 3499 svenska riksdaler.

Tveksamt om jag tar byte då frun vill ha ett större trädäck men Steinhart OVM 39 kan tänkas.
Tog några bilder också...
97001.jpg
97002.jpg
97003.jpg
97004.jpg
olympos.jpg

Tackar för visat intresse
https://klocksnack.se/threads/onephat.54703/
 
Senast ändrad:
Topp