• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Zodiac Sea Dragon •Prisbump•

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Inom 24h om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
* Fråga mig inte hur men det har uppkommit en mindre "ding" på klockan (se de två bilderna längst ner). Märket är betydligt mindre framträdande än vad framförallt näst sista bilden, som är löjligt inzoomad, ger sken utav men rätt ska vara rätt.

•Detta är den sista prissänkningen jag kommer göra. Plockar ingen upp den nu så stannar den hos mig•


Sea Dragon ZO9901 med alla tre boxar, Zodiac OEM SpD gummi, Zodiac OEM läderband och ett snyggt matchande "seat belt" nato.
En otroligt trevlig klocka som passar för alla tillfällen.

Frun sa precis att hon vill ha ett större trädäck så byten är tveksamt men kanske om det är en Steinhart OVM 39mm som erbjuds.

Finns för F2F från Göteborg till Jönköping och allt därimellan.

  • Storlek: 39 mm x 39 mm, 12,5mm hög
  • Lug width: 20 mm
  • Urverk: STP 1-11 Automatic (ETA klon)
  • WR: 10 ATM
  • Safirglas med AR
    9901 1.JPEG
    9901 2.JPEG
    9901 4.JPEG
    9901 3.JPEG
    9901 5.JPEG
    465C64F0-5DDF-4766-8C2F-9276622C2879.jpeg
    9901.jpg
    9D5FF470-ACCB-4DB4-B086-7E81028F4163.jpeg
    GG-tråd : https://klocksnack.se/threads/onephat.54703/
 
Senast ändrad:
Topp