• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Sea Wolf från 70-talet

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Beskrivning: Ikonisk liten dykare från början av 70-talet med automatiskt Zodiac 72B-verk med 17 juveler. Haft den i flera år, går lika bra som när jag köpte den, +7-8 sek/dygn. Ser inget servicebehov nu. 35 mm utan krona, mellan luggarna 17,5 mm. Växlar datum distinkt kl 23.25. Mycket välbevarad tavla och visare med all lume kvar (dammprickar är bara från fotograferingen). Vridringen är emalj med akryl på (tror jag), finns lite smårepor, inga sprickor. Kronan kan ha blivit utbytt någonting, ingen logga på den. Zodiac-länken är köpt NOS av mej, svår att hitta. Min handled är ca 19 cm, länken går att justera ut ytterligare 9-10 mm.

Pris: 3000 kr inkl rek. F2F i Stockholm går också bra.

Returpolicy: Retur inom 3 dagar från mottagande, om klockan ej motsvarar beskrivning. Returfrakt bekostas av köpare. Ej returrätt vid F2F.

aNSDsmJ.jpg

2hVllqq.jpg

kXSnk2Z.jpg
 
Topp