• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Seadragon

Julle

Omega
Dags att sälja denna grymma sommarklocka. Riktigt härlig men försöker konsolidera samlingen lite och denna får helt enkelt inte den handlestid den förtjänar så låter den vandra vidare!

En stencool sportkronograf från kultmärket Zodiac. Kommer på originalbund, en fet länk samt slänger med ett noname racingläder + springbars.

Köpte den för ca 6 månader sen här på KS och den har burits väldigt sparsamt. Skicket är mycket bra med endast några få hairlines. Kronografen fungerar och nollställer som den ska och batteriet byttes även för 6 månader sen när jag köpte den.

Lite mått på klockan:
Diameter: 42mm
Lug to lug: 48mm
Lugbredd: 22mm
Höjd: 15mm


Pris: Sätter priset till 2000kr, det är vad jag gav för den och jag tycker det känns fair med tanke på länken och extra läderband som jag skickar med.
Retur: Ingen retur denna gång om inte något skulle vara helt galet förstås.
Byten: Är mest ute efter ren försäljning men om du har ett byte så skadar det ju inte att fråga, du kan inte få mer än ett nej! (Orient dykare med blå sunburst kan vara av intresse, gärna nyare modell isåfall)

Bor i Stockholm och föredrar f2f men kan skicka om det är så! Swish eller kontanter f2f.
Detta är min första säljesannons här på KS men har några referenser från inköp här:
https://klocksnack.se/threads/julle.64110/


Tack KS för annonsplatsen!

image2.JPG

image4.JPG

image3.JPG

image1.JPG

image5.JPG
 

Bilagor

  • image6.JPG
    image6.JPG
    90.3 KB · Visningar: 73
Senast ändrad:
Topp